fredag 28 januari 2011

Stressigt

Hej Allihopa,
förlåt att jag inte skriver så ofta längre. Jag har mycket att göra och prioriterar att läsa på min fritid istället. Och då det inte händer så särskilt mycket i mitt liv förutom plugg så blir det ganska tomt här...

Jag hade en toppen dag igår, verkligen! Tack M. för en trevlig eftermiddag/fika/shopping/pratstund !


Dessutom så har jag även köpt en massa böcker igår, älskar verkligen Sci-Fi Bokhandeln i Stockholm, det blev dock något tungt för mina stackars armar och idag har jag ganska mycket träningsverk kan man säga! Eftersom det kom hem några bokpaket igår också så såg det ut så här igår kväll:
Oops, någon köper för många böcker, HJÄLP!
Dessutom så köpte jag även två klänningar, en kjol och en sjal...så här såg den ena ut
Nu måste jag bara gå ner några kilo för att känna mig bekväm i den!






Idag så fick jag en liten överraskning i posten:
Ett fint litet paket
Med ett trevligt innehåll
Med en söt signatur i boken!

Ska läsa den och berätta sedan vad jag tyckte om den!

Dessutom så fick jag den tredje boken i Iron Fey-trilogin idag, som jag har väntat och längtat, fick nästan tårar i ögonen av glädje.
Men nu först, måste det pluggas en hel del innan jag får börja läsa...elakt ju!

Inga kommentarer: