söndag 5 december 2010

Det går

trögt med uppsatsen. Jag kommer ingenstans :( Jag borde ha lämnat in inledningsdelen i fredags...men jag lyckas bara inte skriva den. Jag börjar som vanligt från fel håll. Jag skulle säkert kunna skriva en 10 sidor i Undersökningsdelen redan nu. Men det är så jag jobbar, så jag fungerar. Ååååh så svårt jag har att arbeta på ett annat sätt. Det går trööööögt. Jag har nog svårt att anpassa mig, att passa in i normen. Mindre roligt.

Nu har jag tagit en liten paus, sitter i sängen och läser en e-bok, värmer mig med min handvärmskudde i form av ett hjärta.

Den här fick jag idag:
En liten sötnos fylld med godis. (Ja, jag har precis fyllt 8, vad trodde du?)
Nä, nu ska jag mumsa på lite godis, läsa nåt kapitel till, sedan blir det pluggis hela natten.
(Blev glad idag, min bok-blogg har fått 50 fler besökare på bara några timmar och jag har fått några nya följare, jippie )

Inga kommentarer: