söndag 5 december 2010

I heart my Kitchen

Jag gillar verkligen det nya köket. Även fast det inte är klart alls än. Spisfläkten är inte helt på plats än, det saknas gardiner, dörrfoder osv. Skåpen står tomma, har varken hunnit köpa glas eller stekpanna, det saknas en hel del. Har inte köpt några inredningsprylar heller, ingen lampa eller en fin vas. Måste verkligen hitta tid till det, kanske under juluppehållet. *hoppas*.


Ville egentligen åka till Västerås idag, är i desperat behov av skor och kläder, istället så sitter jag hemma och grejar med uppsatsen. Blää.

Jag ÄLSKAR verkligen den nya ugnen, fantasilösa lilla jag bakade igår med smördeg och pizzadeg:
Mina *Schnäggli* har aldrig smakat så gott
Borde verkligen ladda min kamera, blir ju helt urusla bilder med iphonen och jag kan inte redigera det heller, gaaah

Inga kommentarer: