söndag 12 december 2010

Shopping

Idag så kom jag äntligen iväg till Västerås, trots att jag var uppe till tre inatt och läste :)

Blev en ganska lyckad dag faktiskt. Jag köpte bläck till min skrivare, en screen-protector till min iPhone (var tvungen att byta ut den gamla, efter ett möte med en nyckel :P) dessutom så såg jag ett laptop-skin och tyckte att det var dags att byta ut det gamla som jag hade på bordet (som underlägg) mot ett nytt....fiiiint blev det!

Ett nytt laptop-skin på bordet
Köpte äntligen!!! nya skor, ett par svindyra, vattentäta gore-tex ecco skor som jag kan ha för att gå ut och gå...till sommaren ska jag minsann bli smal igen! Fem kilo ska bort och jag vill må bättre i psyket igen och det blir jag av motion.
svindyra vattentäta ecco- skor med inslag av lila
Dessutom så fick jag lite smink
Isadora-smink
Och en necessär innehållandes nagelvård
Depend -nagelvård

Dessutom så jag köpte jag lite kläder, fin och mys, och en sjal. Det var så långa köer till provhytten därför provade jag ingenting. Jag har inte riktigt vant mig vid den nya kroppen, så något plagg är för tajt och något för stort, men allt i allt en lyckad dag :)




Nu ska jag ha lite söndagsmys med bra film och god mat.

Inga kommentarer: