onsdag 30 juni 2010

En tur runt huset


Jag hade påbörjat ett inlägg tidigare idag. Men det försvann när datorn bara lade av när batteriet var slut (då jag just då inte hittade den där grejen som svenska sladden passar in på ena sidan och in på schweiziskt uttag på andra sidan...30 timmar har jag varit här nu och har redan tappat bort all min förmåga att prata svenska..men ni förstår nog vad jag menar :P)
Hursomhelst, så tog jag en hel del bilder igår och idag och tänkte låta bilderna tala för sig.
(det har varit varmt här idag, så som jag har förstått det så har det varit det i Sverige också, runt 30 grader, nu har det svalnat lite och jag tänkte försöka sova snart, sov dåligt inatt, får ju inte sova i mitt gamla rum, så allt känns konstigt och ovant, sängen låter för mycket och är lite för hård..aja, men ska inte klaga..har ju semester. Ska upp tidigt imorron bitti och gå en långpromenad i skogen med pappa.)



Inga kommentarer: