måndag 8 november 2010

Hmmm

Jag tror jag har en tjej-crush...är det normalt? Eller så kanske jag bara är avundsjuk...who knows.

Jag tror att jag har listat ut rapporten i mitt huvud nu...men jag måste få ned den på papper..och jag måste få in referenser till kurslitteratur som jag inte har. Kommer inte att hända ikväll...så den blir inte skickad in i tid. Tyvärr. Men pendlandet till och från Muppsala tar något för mycket tid imorgon.

Undrar hur personlig den ska bli..Det är ändå de egna erfarenheterna man ska skriva ner eller? Eller ska jag bara försöka beskriva det utifrån...aaargh...okej, jag har inte listat ut det helt än.

Jag har motionerat för tredje gången på tre dagar idag..känns bra. Men matintaget har ökat..framförallt onyttiga matintaget. Plufsis. Är det rimligt att jag vill gå ner 4 kilo till Jul ?

Jag är väldigt glad just nu..har äntligen lyckats övertala T att gå på bio med mig och se 'Somewhere'...är överlycklig och ser otroligt mycket fram emot det...ibland så är jag knäpp. Onsdag kväll i Västerås..yey :)

Inga kommentarer: