tisdag 2 november 2010

Jag har ett stort... (OBS: viktgnäll)

behov av en personal shopper
Jag vet liksom inte vad jag ska göra med min nya kropp, hur jag ska hantera den...trivs inte alls ju..iaf inte i kläderna..annars har jag faktiskt inga problem! Så det så..det är faktiskt ngt nytt som har kommit på senare tid...alldeles nyligen faktiskt..måste ha något med åldern att göra. Anyway..jag har ingen aning vad jag ska göra med den nya kroppen min. Min gamla stil passar mig inte längre..eller så trivs jag inte i den längre iaf..känner mig som en flodhäst (my old nickname)..eller nja, elefanten i porslinaffären. Dessutom så har mina gamla favoritaffärer inga kläder i min storlek..eller bara fula...Vad ska jag göra? Jag är ju ingen tant än...(hoppas jag iaf!)..så en personal shopper skulle väl vara en bra idé ---eller?...

Dessutom så skulle jag behöva ett *dummis-filter*...som filtrerar bort dumma meddelanden, sms, e-post...usv.--Jag tyckte att det var en bra idé att skicka ett pinsamt, patetiskt e-mail till en person som jag saknar outhärdligt mycket som inte verkar bry sig om mig....någon borde nog se om * He's just not that into you *...det borde väl gälla för bästisar också--eller?

Inga kommentarer: