måndag 8 november 2010

mmmmhh...

uuuuusiiik...

Ok, jag tror nog att det är avundsjuka..eller för mycket tv-tittande...Hej då..tjej-crush.

Anyway...jag tror inte att jag får ned Rapporten ikväll. Är för osäker. Vet inte om det har med dumhet eller med självförtroendet att göra.

Förresten...jag har TVÅ helröda ögon just nu...den som trodde att det skulle bli bättre när stressen/praktiken är slut hade fel. Oops. Okej, det var jag, JAG hade fel!..hmm...

Hoppas att det inte gör så mycket om jag lämnar in rapporten för sent...men ska göra mitt bästa och ta med lilla datorn till skolan/bussen..alltid något....nu måste jag bara komma på vad jag kan skriva.

ska lägga mig nu...i sällskap av Jason Wade, Brent Smith, Scott Stapp, Tyler Connolly, Brad Arnold, Aaron Lewis, Wes Scantlin......tack att ni får mig att somna (bra sak, ej dålig, ni förgyller dagen också..lovar!)

Inga kommentarer: