tisdag 2 november 2010

Snart så..

Snart så..jag lovar..snart så har jag tid att blogga mera, svara på alla mejl, messages, inlägg m.m. som har blivit liggande på sistone. Förlåt om det har känts som om jag har ignorerat er här, facebook, vanlig mejl, mobil...osv.

Jag är inte hemma mycket och när jag är det så kollar jag antingen på någon tv-serie, läser lite i någon bra bok eller sover..om jag nu inte äter förstås (har ju faktiskt gått upp 4kg sedan praktiken har börjat)..men mest ja, mest så sover jag. Helt slut varje dag, jämt, 10 timmars sömn räcker inte. Och ja, jag är inte frisk heller. Det är jobbigt. Jag ser inte mycket. Det hugger till ibland i ögat. Roligt är det inte.

Nu är det 2.5 dagar kvar på praktiken. Det blir iofs inte så mycket lugnare efteråt heller. Jag har en hel del att ta igen från kursen som gick innan praktiken, måste lämna in två seminariekompletteringar, 8 sidor sammanlagt, samt skriva hemtentan. Dessutom ska jag skriva praktikrapporten, praktikseminariet, ny kurs + uppsatskurs där inledningsdelen ska vara klart i början på december...som är en omöjlighet för mig..hinner inte! Så, får väl se hur det blir nu framöver. Men jag kommer ju ändå vara *hemma* så mycket mer....buss istället för tåg...ser fram emot det.

Hatar förresten tidsomställningsskiten...svårt med det..jämt, varje år...hjälp. Det är mörkt och ruskigt..blää.
Lyckades köpa en vinterjacka i lördags...nu saknar jag skor. Och vantar. Och halsduk(ar).

Beställde hem några skins till min iPhone...de kom igår:
skins till min sötis





Dessutom så lyckades jag inte stå emot dessa söta små sjukdomar:
 ' Ont i halsen' - ' Förkylning' - ' Kissing disease' ---- visst är de söta, de får blir presenter nu framöver...skydda från blöta,kalla, dumvinter!
Bakterier och virus

Inga kommentarer: