söndag 25 juli 2010

Home again

Efter en lång resa och oändliga två veckor (japp, de blir oändliga om man varken har mobil (sms/samtal) eller tillgång till nätet. Man har ingen aning vad som händer, vad man missar och ibland får man till och med tråkigt faktiskt....

Det är fortfarande en massa strul här med väskor och annat små tjafs som jag just nu inte vill gå in på...

Lägger ut mer om dessa två fantastiska veckor vid ett senare tillfälle (kanske i veckan..eller sedan när jag har tillgång till min dator igen (är ju faktiskt inte hemma än, har mellanlandat i Schweiz).

Nedan några kort (ett litet urval från mina 1034 tagna bilder)

Mums
Hm, känns som om jag är 'svarta fåret' i familjen..blekisar!
Vågor i Rio..ääh Las Palmas

My New Guy
Über den Wolken...
Teneriffa i bakgrunden
Soluppgång från våran balkong
Sahara-sanden-stranden-månen
                                     
Solnedgång i Maspalomas
                                         
Uppe i bergen, där folk bor i grottor
                                         
Jag, mina vita fejk-solisar och mina nya kompisar som inte hånar mig för det hela tiden!!
                                          

Inga kommentarer: