tisdag 6 juli 2010

Promenad till Solen

Promenad i skogen

Mål: Solen
Väg: Upp och ned, förbi Månen och Venus
Myggbett: 0
Träningsvärk: Överallt
Tid: 2,5 timmar
Sett: En massa stackars instängda djur
Gått Vilse: En enda gång, inte så lätt alldeles själv i skogen...
Musik: Underbar musik, dammade av min ipod.
Jobbigast: Att hälsa på alla, framförallt när man har hörlurar i...

Vill ha nu: Rivella!

Mål:
Solen


Hittar du stenbocken?....:)


Även vägarna i skogen har namn


Eftersom man aldrig ser djur i det fria i skogen så måste man stänga in dem och göra de till huvudattraktionen för barn, man kan även mata dem..hjälp!



Skogen

Jag - Förvirrad - Var är jaaag?????


Planeter

Tree? I am no Tree! I am an Ent!




Visst är det fint?


Nu är det snart dags för mysig middag med mamma och pappa, därefter skall jag titta på fotboll. Spelar ingen roll hur det än går. Jag har varit Holland-fan sedan år 2000. Blev dock rejält överraskad av Uruguay på VM:s första dag och har sedan sagt att Uruguay tar hem det hela..har ju faktiskt inte varit så himla fel ute, de är trots allt i semin. Imorgon blir det värre. Tyskland-fan har jag varit sedan födseln, det är ingenting som man kan träna bort eller nåt..haha. Dessutom så har de spelat så finfint på de senaste matcherna. Är dock inte hemma imorgon kväll - kommer inte att kunna se matchen..tyvärr. Men förhoppningsvis är det 'Hej då Spanien!'.

Inga kommentarer: