onsdag 15 september 2010

konstigheter

Det är några konstigheter som har crossed my mind:

  • Jag tycker det är skitkonstigt att mitt ex börjar bli STOR i hollywood, vem hade kunnat tro det? (Är förstås väldigt glad för hans skull!) det är STORT liksom
  • Att jag gillar Katherine Heigl när ALLA verkar hata henne
  • Att jag inte bryr mig ett dugg om mina extra kilon, att jag njuter av livet, inte mått så bra i kroppen på LÄNGE!! Enda problemet är kläderna, ingenting passar. Har dock lyckats beställa mina favvo-jeans en storlek större, ingen aning när de anländer dock.
  • Jag har faktiskt 20 par Jeans i min garderob som inte passar längre :S
  • Att jag är så lugn över allt som har med köket att göra... (Alla som vill komma hit när det är klart så är det faktiskt fritt fram. Kommer förmodligen inte kunna baka nåt gott eller lagat till nå god mat..men ni är hjärtligt välkomna! Så fort det är dags så är det bara att höra av sig...mejl eller sms, telefon svarar jag ju inte .....)
  • Att jag är så lugn inför praktiken...hmmmmmmmmmmm

Inga kommentarer: