tisdag 21 september 2010

Vill veta

Vill veta nu, är trött på allt som har med VÄNTA att göra ju, vill veta om jag faktiskt kommer att ha råd att köpa någonting under det kommande året, eller om jag i stort sett ska leva på vatten och luft samt bussresor...
Det är så mycket som jag vill ha. Vilken otroligt materialistisk varelse jag har blivit!! Usch!! Jag skäms! Vill ha en massa filmer och TV-serie boxar (måste ju se förra säsongens House ju!), sängkläder, lakan, överkast. Nytt KAFFE!, lampor, köksgeråd, BÖCKER; BÖCKER; BÖCKER BÖCKER och nästa månads praktik kommer inte bli gratis direkt..runt 5000kr kommer bara resan att kosta, sedan all mat...och så alla fina oemotståndliga affärer i Stockholm..tststs...haha, stackars mig.
Nej, klarar mig faktiskt på enkel mat, goda vänners sällskap och omläsning av gamla böcker...så jag är nöjd. Det är detta *att-icke-veta* som gör mig galen. Och så vädret förstås..haha..

Snart börjar praktiken, läskigt ju. Förstår inte varför alla ser fram emot den. Jag är skitskraj, livrädd. Jag är världens blygaste, och jag kan ju ingenting ju!! :)

Tapeterna är köpta, köksväggarna målade så att det inte syns igenom, jag är trött och sur på bokus...det är nog bäst att jag går och lägger mig..och försöker glömma hur avundsjuk jag är på alla som redan har fått 'The Exile', vill också ha ju! Snart dags för nya NCIS....onsdagen är räddat!

Inga kommentarer: