onsdag 12 maj 2010

Mätt

Nu sitter jag på Södertörns högskola och läser tidningen. Praktikpratet har gått bra. Verksamheten här är väldigt mångsidigt, mycket som görs. Det finns väldigt gamla texter och avhandlingar på latin som jag kanske får hjälpa till med :D yay. Vi satt ute på balkongen högst uppe, drack kaffe och solade och pratade förstås.

Nu sitter jag som sagt i huvudbyggnaden och läser tidningen. Det är några timmar kvar tills jag ska träffa H. inne på stan. Tänkte gå på Akademibokhandeln innan och glo på böckerna, gå på JC och köpa tröjan om de har den och köpa lite smink/underkläder på HM.

Jag köpte en stor mörk macka med kalkon och färskost. Nu är jag så mätt att jag mår riktigt illa, och lite dåligt samvete har jag också.. Usch, jag vill bli av med dessa tankar!

Inga kommentarer: