fredag 28 maj 2010

Säg Cheese

Okej, jag erkänner. jag kunde inte låta bli. Jag var tvungen att blippa runt genom alla tv-kanaler ikväll och fastnade förstås en och annan gång vid semifinalen av schlager EM. I couldn't help it liksom. Anyway, det visade sig att jag faktiskt fick en favorit under zappningen..vilken jag inte kommer att avslöja här och nu förstås, men den gick enligt aftonbladet.se vidare till final i alla fall.
Hur som helst, så råkade jag se vem som tävlade för Danmark och det kändes väldigt mycket déjà-vu, och då menar jag inte den Tina Turner -inspirerade låten..nä..utan de som sjöng. De såg ut som mitt ex och hans tjej..haha. Japp, jag vet, jag pratade redan om mitt ex H. för några inlägg sedan. Och nej, I'm not hung up on him, it'wasn't meant to be..so enkelt är det..och det är väldigt länge sedan och vi är faktiskt fortfarande goda vänner...
                                                                                                                                             

 Här en bild på oss från förra året, första träffen efter 7 år (vi bor på två olika kontinenter trots allt)...så..han + peruk = killen som tävlar för Danmark :P

Inga kommentarer: