tisdag 11 maj 2010

Praktik

Jag orkar inte babbla om de senaste dagarnas händelser. Så, lite annat istället.

  • Jag måste informera mig om vilka optiker det finns här/Sverige, vilka som är bra, dyra/billiga, vilka som är bra på linser osv. Jag har kommit fram till att det nog vore enklare om jag kunde fixa allt som har med mina ögon att göra här i Sverige..är trots allt inte hemma lika ofta längre. Men..priset måste stämma...
  • Imorgon så ska jag på praktikprat --är väldigt nervös. Jag är inte bra på sådant. Vet inte vad jag ska ha på mig, om jag måste förbereda mig, ta med mig något...aaargh. Oroar mig för tågförseningar, att mitt kort inte fungerar och jag inte kan köpa biljett...osv.
  • Men jag ska även träffa H. imorgon, det ser jag mycket fram emot :D
  • Nu borde jag gå och lägga mig, även fast jag inte är trött längre....kommer aldrig att orka upp tidigt imorgon..buhuuuuuu

Inga kommentarer: