onsdag 26 maj 2010

Nyheter från Nördville

Så här ser det ut en vanlig pluggdag..eller nja, nästan, här har jag redan börjat städa undan lite, det brukar ligga mycket mer papper, böcker, post-its och kollegieblock på bordet...men ja, att jobba på två datorer samtidigt är en nördig vana..


Anyway, nyheter, nja, det finns inte mycket att rapportera om härifrån, en bättre rubrik hade nog varit 'I Nördville inget nytt' eller något liknande..

  • Sista 'tentan' är inlämnad, det vill säga gruppprojektet.
  • Ska till Muppsala imorgon, gruppmöte.
  • Redovisning/Presentation på måndag ->läskigt.
  • Konfirmation på Söndag (får se om jag får tid att närvara på den).
  • Jag har hittat den perfekta bikinin, den må vara omodern och kanske inte så snygg, men jag gillar den, trivs i den och jag anser att den passar min kroppsform.
  • Jag har lagt viktgrejen på is, efter att ha insett att jag inte kan koncentrera mig på plugget när jag tänker på godis hela tiden, har dock fortsatt med promenerandet (med uppehåll igår och i söndags).
  • Jag ska ta nya tag från och med torsdag nästa vecka, mitt mål är att komma in i mina jeans, kjolar och kortbyxor så att jag inte behöver köpa nytt inför sommaren.
  • Jag funderar faktiskt på att skicka in en bild till kroppsbilder, får se om jag vågar.
  • Jag ska klippa mig om en vecka...några förslag?????????????!!!
  • Jag har återupptäckt soffan, gud så mysig det är att sitta i den, halvkolla tennis, läsa en bra bok (om man nu har en).
  • Jag gillar att inleda dagen med att dricka nespresso och läsa DN, känner mig lite vuxnare då..haha
  • Tyckte att det var underbart med det finfina vädret förra veckan, fast jag inte hade tid att sola på balkongen :(..
  • Idag är jag ledig, ska fira med en självgjord kycklingwrap och sista avsnittet av NCIS..hoppas att jag inte gråter lika mycket som när jag såg sista bones, eller Greys...
  • Köksgubben var här igår, det verkar som om det blir av vecka 33 eller 34..YAY :D
Så här ser min iPhone ut just nu...letar just nu efter ett nano-tunt genomskinligt skal.. 

Inga kommentarer: