söndag 20 februari 2011

En halv vecka i bilder

Klockan är mycket, jag har haft fullt upp hela veckan, haft en jobbig onsdag-förmiddag (kanske skriver senare om det)..och är väldigt trött efter en dag hos mormor och morfar, med sol och 10 plusgrader....hursomhelst...

En halv vecka i bilder:------
Ankomsten firades med ett glas *frukt*snaps i svenskt glas med svenskt underlägg (röd älg)

Lite lullig från snapsen tyckte jag att *skink-croissanten* såg hysteriskt roligt ut...de glas mousserande vin som jag drack till gjorde sitt till...
Torsdag förmiddag spenderades med att kontemplera denna finurliga grej som hänger från taket i mitt *gästrum*...disco någon?

Fortsatte med att undra varför Lidl säljer svenska(skandinaviska) produkter i sina filialer här....
Fortsatte vidare med att anstränga hjärnan med tankar kring MediaMarkts tyska tagline.......
Tog kort till mitt nya pass ... undrar om det blir godkänd bara..:P


Hittade denna användbara pryl...hehe
Lekte drottning på stan...

Hittade min nya säng...

Jag shoppade loss på The Bookshop i Zürich..
Och jag köpte en ny fickkniv till mig själv i födelsedagspresent...eller nåt :P

Inga kommentarer: