söndag 6 februari 2011

I Heart ... # 6

Jag har slut på inspiration :( ... inte bra, månaden är ju långt ifrån slut....


♥ Musik ♥
Jag är ingen musiknörd, jag har blivit anklagad för att inte ha någon musiksmak många många gånger. Musik är inte så viktig för mig. Jag lyssnar på min iPod när jag åker buss eller tåg, när jag är ute och motionerar och för att somna. Jag tröttnar inte så lätt heller. Har jag en bra spellista så kan jag lyssna på den om och om och om igen. Jag gillar nog inte förändringar så särskilt mycket. Att lyssna på samma sak känns tryggt, safe, på något sätt. Jag är ingen som lyssnar på musik på dagarna, när jag är hemma, jag gillar att ha det tyst.

Jag gillar : Radiohead, Third Eye Blind, (the) Counting Crows, The Honorary Title, Green Day, White Lies, The Killers, Livingston, Lifehouse, Scouting for Girls, Sonic Syndicate, Linkin Park
Alter Bridge, Shinedown, Staind, Theory of a Deadman,,,,,

jag letar dock fortfarande efter den perfekta blandningen....

Inga kommentarer: