lördag 5 februari 2011

I Heart ... # 5

Jag har lite ont om tid idag so without further ado....








Min favorit stad:


PARIS


Jag älskar Paris, jag förälskade mig i Paris våren '93 och done so ever since! Jag har varit i Paris många många gånger. Med hela familjen, med bara mamma, med mamma och pappa (2x) och med pojkvän(ner) (4~5x), just nu leker jag med tanken att åka dit alldeles själv....


Jag Sommar 2007
Jag Sommar 2007
Jag, igen Sommar 2009
Och ännu en gång Me, Sommar 2009
Usch, dumt att kolla på gamla bilder ju! Har nu inte bara en otrolig längtan efter att åka dit utan även önskan att vara så där smal igen....Good old times, right :)

Jag hoppas någon gång i framtiden få/kunna åka till New York, Sydney, Tokyo med flera och kanske någon gång byta ut min favorit stad mot en annan.





Inga kommentarer: