måndag 7 februari 2011

I Heart ... # 7

Jag lyckas tydligen inte att komma på något lätt att skriva om, varför kan jag inte bara ha EN favorit? Grrr.




♥Min Favorit TV-Serie♥
 

En serie som jag har älskat och kollat om och om och om igen, en serie som jag kan mycket av dialogen utantill, en serie som jag så gärna önskat att det hade kommit en 8:e säsong, eller en långfilm...ack, jag saknar dessa tider!
Rory I miss you! And Jess of course :P
 Gilmore Girls

En annan Tv-serie som jag har älskat sedan jag var 11 år gammal: 
Remington Steele

En tredje serie som är helt underbar och som har format mig mycket som tonåring :
My So-Called Life


Eftersom ingen av ovanstående serier visas längre, och man inte kan kolla om dem heeeela tiden, så är favvo-serien jag kollar på --> Bones

Inga kommentarer: