onsdag 9 februari 2011

Pierce - Remington

Angående mitt Tv-Serie-inlägg så hittade jag min *scrapbook* idag, en tjooooock dagbok som jag fyllde med tidningsurklipp,foton och annat klistrigt.

Jag har ingen aning varför :/ (it's beyond me). Men det jag har att säga till mitt försvar är att det var innan det fanns internet, typ (eller iaf innan vi hade dator ).

I mitt inlägg så tog jag upp Remington Steele, följande hittade jag min *dagbok*:

Remington Steele - Pierce Brosnan - 007 - obsessed!
Det finns mååånga många många sidor tillägnad Remington Steele, Pierce Brosnan och James Bond, men även en hel del andra filmer Pierce Brosnan har varit med i...hade det inte varit för Goldeneye (ok, kanske inte Goldeneye, då jag såg den på tyska och därmed inte kunde höra Rösten så hade PB idag kanske fortfarande varit min favvo-skådis och inte Sean Bean...men de har iaf varit i två filmer ihop :P)


Det är som sagt bara några utav de många många sidorna som finns med liknande innehåll :P...

Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med det här inlägget egentligen...lite kuriosa är det iaf :P

Inga kommentarer: