måndag 2 augusti 2010

Europapark '10

Jag har tjatat många gånger om Europaparken. Mitt favoritställe sedan jag har varit mycket liten. Vi åkte dit i onsdags, det regnade tyvärr större delen av dagen (vilket dock inte påverkade mig så mycket, förutom att jag inte var sugen på att åka med någonting där man blir blöt vill säga). Anyway, pga regnet kunde jag inte ta så många kort i början (med min gamla Sony Ericsson mobil)..det blev dock några senare på dagen när solen kikade fram.

Nedan ett urval: OKEJ- jag erkänner, ALLDELES FÖR MÅNGA bilder, hoppas bildmängden avskräcker dig inte från att läsa de andra inläggen från idag :S
Blue Fire i Island
Grekland
MIR i Ryssland
Euromaus
Vad gör en svensk flagga i Holland?
Hello Viking, I like your muscles!
Är Skandinavien ett land?
Slott (?) i Skandinavien
Jag i Island, precis bakom syns det en 'båtfärd där man kan spruta vatten på varandra' ännu längre i bakgrunden syns Super Splash i Portugal och ett hotell.
Jag i Island, Blue Fire i bakgrunden, älskar att åka med den, måste ha gjort det minst 6 gånger den här dagen (väntetid uppemot 50 min)
Kyrka i Norge
Tror det här är Österrike
Förmodligen i Holland?
Jag i Grekland - Poseidon i bakgrunden
Island igen---så mysigt :)
Italien (spökhuset i bakgrunden)
Tyskland
Schwarzwald - haha
Min nya tjocka häst eller vad det nu är..
Tyskland med en konstig Sverige-flagga. är nog ett riddarvapen eller liknande (slottet i bakgrunden)
Midsommarstång i Tyskland?
Den berömda silverbollen/kulan i bakgrunden. (Inuti finns det en bergochdalbana i mörkret :S )
Någonstans i 'Tyskland'
Silverstar
Silverstar - och solenergi
Ryssland
Grekland - Abenteuer Atlantis

Mycket jag inte tog kort på, såsom Frankrike, Spanien, Portgual, Hotellen, Indianbyn, osv....

Inga kommentarer: