måndag 23 augusti 2010

Sötisar

Jag var UTOMHUS idag. Och nej, inte bara på balkongen, så det så! Har varit iväg och handlat en massa färdiga sallader med couscous/kyckling eller bulgur/quinoa/kyckling whatever. (Nu vet jag förstås att jag kan göra sallad även utan spis/kök, men jag kan faktiskt inte göra kyckling/couscous/bulgur utan det, dessutom så är badrummet det enda stället med flytande vatten, hur fräscht är det att skölja grönsaker/sallad..nä tack). Anyway, lite synd att jag inte bor i Frankrike, för då skulle jag köpa en 7stk. Taboulé-sallader i olika smaker så att det räcker till hela veckan. Okej, ja, jag har hemlängtan till Paris. Igen. Typiskt.

Dessutom så har jag varit på långpromenad, hämtat mitt paket som visade sig vara en bok som jag hade helt glömt bort. En irländsk författare om (ännu) en rödhårig tjej. Jag har inte kommit långt än men jag är redan helt kär i boken och vill att den aldrig ska ta slut.


Så, till sist så tänkte jag lägga upp några bilder på sötnosarna. Vill också ha en ju! Nu. Synd att jag inte kan ha katt här, dumma allergiker! (Okej, jag vet, det är inte ert fel att ni är allergiska..sorry)









Jack the dancer

Världens gulligaste!

Inga kommentarer: