måndag 2 augusti 2010

Hm, undrar

Eftersom jag inte har en besöksräknare kvar så undrar jag om jag ens har några läsare kvar. Jag var trots allt väldigt tyst under en längre tid. Jag har aldrig fått många kommentarer, men nu är det rent av tyst, och då menar jag inte bara på den här bloggen (här är jag ganska van vid det) men även på min andra blogg, där jag brukar få mejl och kommentarer ganska ofta.. Aja, anyway, jag gillar att skriva, och jag tänker fortsätta med det.

Dagen idag blev en lat sådan. Mycket sorterande, rensande osv. bland mina bilder blev det. Och som ni säkert har märkt så blev det en hel del bloggande. Dessutom så kopplade jag av med goda drinkar och god mat till min 'just-nu' favvo-serie Burn Notice (i höst kommer det att vara Bones, och NCIS igen). Utöver det har jag varit väldigt lat, inte gjort någon rensning eller städning. Får hoppas på mer ork imorron :)

Inga kommentarer: