söndag 22 augusti 2010

Konstig vecka

Vilken konstig vecka det har varit. Av en oförklarlig anledning så har jag INTE VARIT UTOMHUS på hela veckan! WTF? Seriöst! Ingen aning hur det kunde bli så. Visst, jag är en nattmänniska, vilket leder till att jag går och lägger mig sent och går upp sent, sedan blir det tidningsläsande och kaffedrickande och lite röj och plock, och mat, och måla och kladda och drömma och tänka och skriva. Utöver det så har jag haft en hel del hantverkare i lägenheten på dagarna/kvällarna som ledde till att jag inte ens kunde gå ut och gå som vanligt. Och så ja, förstås, REGNET. Man blir inte så sugen på att ta sig ut då. Dessutom så behövde jag ju inte handla något direkt heller eftersom jag ju INTE HAR NÅGOT KÖK. Det går ju faktiskt att beställa hem sallader också. Tack att det finns rikskuponger!

Anyway, annars så har jag läst mycket och kollat på en och annan film och tennis förstås., vardagsrummet är ju enda stället där det inte är en massa stolar och annat köksklotter i, enda rummet man orkar vistas i.

Imorgon kommer fler hantverkare :), jag ska ta mig an några skoluppgifter (även fast jag fortfarande inte har någon aning om NÄR jag börjar osv...:S :S :S ), men jag vill gärna få ordning på allt. Och det går ju faktiskt inte att sova när man har folk i lägenheten..så jag borde ha lite mer tid...
Måste även ta ett beslut om tapeterna, jag vet fortfarande inte vad som kan tänkas passa :S

Ska klippa mig på torsdag, därefter ta en liten tur till Ikea, kanske köpa ett litet databord. Dessutom så måste jag hitta någon tid till stor-shopping, I need new clothes!

Inga kommentarer: