måndag 16 augusti 2010

Weekend

Jag är helt slut efter denna helg...:S

  • Jag har varit på världens trevligaste inflyttningsfest, jag hade (för första gången!!) gärna följt med ut också.
  • Trevligt folk, bra stämning, mycket skratt. Trivdes helt enkelt.
  • Träffat folk jag inte sett på länge. (En av dem har jag typ inte sett sedan studenten 2004, förutom en kort stund på hamnfestivalen för 4 år sedan)
  • Katterna var livrädda och gömde sig :)
  • Jag hade alldeles för varma kläder på mig, dessutom så är  det faktiskt inte min stil heller, så i början kändes det lite läskigt!
  • Så vaaaaarmt det var!!
  • Jag har fullt med blåmärken på hela kroppen, att rensa och tömma ett kök är tydligen en hälsorisk.
  • Min rygg har blivit bättre, ingen aning vad det kan ha varit.
  • Jag är absolut frälst i nya Sherlock serien, underbart helt enkelt. Sherlock pratar som Alan Rickman och är som House i sättet. Giller det moderna, gillar spänningen, gillar allt helt enkelt. Brilliant, Brilliant!
  • Det har målats idag, imorgon ska allt rivas (istället för idag) och nu har bråket kring tapeterna börjat. Jag vill ha lila tapeter med vita blommor på (tycker att det ger en bra kontrast till det nya svartvita köket, men what do I know.
  • Måste, måste verkligen ta tag i allt som har med skolan att göra. Just nu verkar det som om jag inte ens har blivit antagen för höstterminen..what did I do?? what??
Liten hjälp är bättre än ingen hjälp, sötnos :)

Inga kommentarer: