söndag 1 augusti 2010

Inredning

Var på Ikea igår för att köpa 5 nya CD/DVD-hyllor, Benno - den känner ju alla till. Det blev ett större jobb än förväntat. För det första var det nästintill omöjligt att få in de 5 hyllorna i bilen. Det gick till slut. Efter att ha byggt ihop de 5 hyllorna så visade det sig att de inte alla skulle få plats i vardagsrummet pga av en liten vit tv-antenns-dosa-whatever. Så det fick bli fyra hyllor istället.
Då fick jag ju ta in den hyllan som blev över till mitt rum. Så nu är det fullt här med den gamla hyllan från vardagsrummet + den nya Ikea hyllan. Det blev trångt, mycket jobb men till slut så fick allt plats.

Hyllorna i vardagsrummet - Bild tagen med dålig kamera.





Nya Ikea-hyllan i mitt rum
Mina två gamla bokhyllor + den gamla från vardagsrummet(i hörnet) - JAG ÄGER FÖR MÅNGA BÖCKER!
Var på Åhléns idag och köpte pärmar
Och den här lilla söta asken med Body Butter - kunde inte motstå.
Jag såg förresten Eclipse igår. Den var bättre än andra filmen, men bra var den inte...Men den var iaf känslosammare än den förra - hur konstigt det än är.
Aja, nu ska jag gå och se film och mumsa pizza :)

Inga kommentarer: